Zabrzański Team Karpiowy - regulamin
Ostatnia aktualizacja: 20-12-2010
Zasady i reguły forum ZTK




Prosimy zapoznać się z regulaminem forum. Jeśli zgadzasz się na umieszczone w nim warunki kliknij na przycisk "Zarejestruj się".

Jeśli się nie zgadzasz, wciśnij w swojej przeglądarce przycisk "Wstecz"



Zaznaczmy, że ZTK nie odpowiada za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników. Nie ponosimy również żadnej odpowiedzialności za użyteczność, dokładność i kompletność jakiejkolwiek wypowiedzi.



Z chwilą rejestracji na tej stronie zgadzasz się na umieszczanie jakichkolwiek materiałów (zdjęcia,teksty,artykuły,filmiki) przesłanych od momentu rejestracji administartorom i moderatorom strony.
Oświadczasz , iż materiały te są Twoją własnością i zgadzasz się na ich publikowanie na tej stronie w dowolnym czasie.




Zawartość wypowiedzi wyraża opinię tylko i wyłącznie jej autora, a niekoniecznie opinię właścicieli serwisu lub osób przeglądających forum. Jeśli z jakichś przyczyn stwierdzisz, że czyjaś wypowiedź Ci nie odpowiada i/lub łamie postanowienia regulaminu lub obowiązującego w Polsce prawa, możesz poinformować o tym Administratora / Moderatora forum. W/w dbają o porządek i zgodność wypowiedzi z regulaminem, i robią w miarę możliwości wszystko, aby usuwać niezgodne posty łamiące prawo.



Rejestrując się na tym forum zgadzasz się nie używać go do zamieszczania materiałów, które są fałszywe, obraźliwe, niedokładne, wulgarne, wzmagające nienawiść, zastraszające, obsceniczne, profanujące wartości, grożące, ingerujące w czyjąś prywatność lub łamiące obowiązujące prawo.



Zgadzasz się również nie zamieszczać materiałów objętych prawem autorskim, chyba że jesteś ich właścicielem. Jeśli chcesz zamieścić obcy ci materiał najpierw uzyskaj zgodę jego właściciela. Pamiętaj także o dodawaniu pod materiałem źródła tzn: skąd dany materiał, zdjęcie zaczerpnąłeś.



Regulamin forum



Decydując się na pisanie na forum, w komentarzach lub mini czacie należy przedstawić się z imienia i nazwiska.
Niedopełnienie tego wymogu skutkować będzie usunięciem napisanych treści. [i](obowiązuje od 20.12.2010r.)[/i]



Forum to miejsce, w którym można dyskutować niemal na każdy temat (pamiętaj jednak o tym, że forum ma charakter wędkarski a stricte o połowie karpi ). Aby jednak zachować porządek i miłą atmosferę na forum, niezbędne jest przestrzeganie poniższego regulaminu:


Na forum nie przeklinamy, chyba że przekleństwo jest elementem kawału - wówczas należy to zaznaczyć dopiskiem "18+" w temacie wątku (co oznacza "co najmniej od lat osiemnastu").Osoby nadużywające wulgaryzmów (nawet "ocenzurowanych") będą karane.


Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych czy zawierających oprogramowanie pirackie ("warez"), numery seryjne ("seriale") czy łamiące zabezpieczenia ("cracki"). Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich.


Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".


Nie obrażamy innych forumowiczów.


Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.


Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła


Dział Śmietnik przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.



Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż Śmietnik, będą przenoszone do Śmietnika.


Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach także przenoszone do Śmietnika.


Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.

Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.



Należy unikać animowanych avatarów (obrazków pod loginem), a także animowanych obrazków w podpisach (sygnaturkach) - chyba że animacja jest bardzo dyskretna i nie "kłuje" w oczy.


Avatar powinien ważyć najwyżej 25 kB. Cięższe avatary będą usuwane.


Sygnatura (podpis) powinna być stosunkowo krótka - najwyżej 4-5 linijek (lub obrazek o podobnej wysokości). Obrazki w sygnaturze powinny ważyć łącznie nie więcej niż 50 kB. Dłuższe i cięższe sygnatury będą usuwane.


Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum).


Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają ostrzeżenie.

Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.



Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator" )



Reklama na ZTK podlega przedyskutowaniu przez jej Zarząd. 



Za łamanie regulaminu moderatorzy będą przydzielać punkty ostrzeżenia. Trzecie ostrzeżenie jest równoznaczne z blokadą konta na okres jednego miesiąca. Konta forumowiczów notorycznie łamiących regulamin blokowane będą bezterminowo.



Administratorzy i moderatorzy forum ZTK nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników.



O zmianach w regulaminie informować będziemy na forum.



Pozdrawiamy - Portal ZTK